vse-za-blagajne.si

KOŠARICA

Košarica je trenutno prazna.

LOKACIJA: Domov Pogoji poslovanja
natisni

Splošni pogoji poslovanja:

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine vse-za-blagajne.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina vse-za-blagajne.si, v nadaljevanju Vse za blagajne, je spletna trgovina, ki jo upravlja RED ZION d.o.o.

Na podlagi predhodne najave se lahko oglasite ali prevzamete naročeno blago na prevzemnem mestu RED ZION d.o.o., na naslovu Pod griči 4, 4226 Žiri.


Piškotki

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletno mesto, ki ga obiščete, pošlje brskalniku. Spletno mesto si lahko z njim zapomni podatke o vašem obisku, na primer izbrani jezik in druge nastavitve. Tako je lahko vaš naslednji obisk istega mesta bolj uporaben in lažji. Piškotki imajo pomembno vlogo. Uporaba spleta bi bila brez njih znatno manj prijetna.

Piškotke uporabljamo za različne namene. Uporabljamo jih na primer, da si zapomnimo nastavitve varnega iskanja, da vam prikažemo ustreznejše oglase, da štejemo, koliko obiskov ima neka spletna stran, da vam pomagamo, da se prijavite za naše storitve, in da varujemo vaše podatke.

Ogledate si lahko seznam vrst piškotkov, ki jih uporablja www.vse-za-blagajne.si, in preberete, kako Vse za blagajne uporablja piškotke za oglaševanje. V našem pravilniku o zasebnosti je razloženo, kako varujemo vašo zasebnost pri naši uporabi piškotkov in drugo.

Veljavnost oddane ponudbe (naročila):

Naročilo oddano preko spletne trgovine Vse za blagajne je veljavno 5 dni (120 ur) od oddaje naročila (status "naročilo sprejeto").


Pogodba o naročilu:


Sklenjena pogodba bo shranjena na sedežu podjetja. V primeru, da stranka želi kopijo pogodbe naj to sporoči po elektronski pošti na naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. in v roku treh delovnih dni jo bomo posredovali po elektronski pošti.


Vračilo blaga:

V  primeru, da z naročenimi artikli niste zadovoljni, imate po prejemu blaga na voljo 14 dni časa, da pisno odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti nato vrnjeni v roku 30 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe. Stroške vračila krije kupec.

Pred vračilom nas obvestite na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. ali nas pokličite na telefonsko številko 041 349 858, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili ter z vsemi dodatki vključenimi pri nakupu. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vračamo izključno na transakcijski račun in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga in stroškov naše dostave do kupca. V koliko so izdelki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo najkasneje v 30 dneh.


Možnost vračila ne velja za:

- Knjige, časopise in revije,  v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig.

- Potrošni material,  v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig.

- Blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporab.

- Programsko opremo, katero je moč prej preizkusiti.
Vračila aktiviranih digitalnih izdelkov (aktivacijska koda) ni mogoča in je zato nakup nepovraten.

V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevani, bomo morali reklamacijo blaga zavrniti.


Cene izdelkov:

Naročanje v spletni trgovini Vse za blagajne poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vse cene na straneh Vse za blagajne so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost.


Varnost:

Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.


Avtorske pravice:


Vsi članki in vodniki po nakupih so last njihovih avtorjev in se jih brez pisnega ali elektronskega dovoljenja ne sme razmnoževati.


Garancija:

Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.

Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko obvesti, da mu sporočimo aktualne podatke. Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe samega artikla oziroma embalaže takoj sporočiti dostavljalcu preden odide ali (ob osebnem prevzemu) osebju v trgovini, nato pa se s podjetjem dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izven garancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.


Odveza odgovornosti:

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist s strani podjetja!
Spletna trgovina Vse za blagajne deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev. V primeru težav z dobavo bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev artiklov.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oz. pošlje e-pošto na navedeno e-pošto pri registraciji uporabnika. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Naročilo odposlano
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki odstopu od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041 349 858 ali preko e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript. . Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-pošte.

Edini način plačila je 100% avans po avtorizaciji uradne osebe po predračunu. Možnost plačila so tudi druga uradno predstavljena avtorizirana plačilna sredstva ter veljavni neuporabljeni in nezlorabljeni kuponi. Vsa že prejeta plačila lahko naknadno zavrnemo.